Przemyślenia

Moje przemyślenia 



Czasami nie dostrzegamy rzeczy tych drobnych które nas otaczają,nie umiemy cieszyć się drobnostkami dnia codziennego.Nie potrafimy dostrzec piękna jakie nas otacza no bo jak?Jak jesteśmy zabiegani i nie mamy czasu się zatrzymać choć na chwile.
Każdy z nas za czymś biegnie,czegoś pragnie ale,nie zauważa że,to co piękne nas omija nie potrafimy tego dostrzec.
Zastanawialiście się kiedy ostatnio mieliście czas tylko dla siebie?Dla ludzi których kochamy?
No właśnie a przecież każdy z nas pragnie być szczęśliwy i żyć w zgodzie ze sobą,najbliższymi i naturą.
To że,się uśmiechamy nie znaczy że,jesteśmy szczęśliwi my ludzie potrafimy nieźle grać tylko pytanie po co?
Czasami wystarczy drobna rozmowa bycie z kimś bliski może odmienić sytuacje w jakiej się znajdujemy.
Najważniejsze w życiu to znalezienie miejsca na ziemi w którym,będziemy szczęśliwi.
W życiu mamy przyjaciół i wrogów ale,to właśnie wrogom powinno się przebaczać,każdy powinien mieć uczucia do wszystkich nawet jeśli to jest największy wróg każdy,powinien dostać szansę.


A co z wiarą w siebie?
Nie wierzycie w swoje możliwości,nie przejmujcie się ja też nie raz tak mam ale,próbuje znaleść pozytywne strony i uwierzyć że,potrafię.Dla mnie jest istotne to co już zdobyłam i dalej dążę do spełnienia moich marzeń.Ale nigdy nie czyimś kosztem to jest najgorsze co może być.Kiedyś się o tym przekonałam i dostałam niezłą nauczkę.

Nie warto dawać obietnic bez pokrycia gdy,się wie że,nigdy ich nie dotrzymasz.


A najważniejsza jest wiara w swoje marzenia.

Sukces  kosztuje ale porażka kosztuje jeszcze więcej i przejście przez życie nie posiadających tych wszystkich wspaniałych rzeczy na które zasługujemy kosztuje jeszcze więcej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście