Obrazkowo o książkach oczywiście


Cześć!!
Chyba już się przyzwyczailiście że,co jakiś czas dodaje obrazki i cytaty związane z książkami.
Dawno nie było u mnie takiego postu więc czas to nadrobić :)





To co najpiękniejsze dla książkocholika to oczywiście książki ich okładka,zapach i grubość.Uwielbiam grube i ciekawe książki :)
Przy książkach odpływam jak wiecie już nie raz wam o tym opowiadałam,cudowne chwile spędzone z książką to coś pięknego jak dla mnie. Źródło energii dla mnie to dostawa dobrych i ciekawych książek.Takie plany na jesienne wieczory czego trzeba więcej dla książkocholiczki takiej jak ja::)
A wy uwielbiacie jesienne czytanie?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście