Kulinarne zmagania

Cześć !
Dzisiaj czas nadrobić zaległości kulinarne,ostatnio mało co wam pisałam o pieczeniu i gotowaniu ale,tak jak mówiłam wcześniej dalej gotuję i piekę.
W zeszły weekend piekłam ciasto z owocami!
A że,niespodziewanie zjawili się goście musieliśmy z mamą dopiec coś jeszcze więc postanowiliśmy babkę zrobić na szybko.
Więc babka wyszła na dość duża i dobra,na szczęście ani jedno ani drugie ciasto się nie spaliło a wszystkim smakowało.

Także kurs pieczenia mam już za sobą,to dzięki kulinarnym zmaganiom w ośrodku nauczyłam się gotować i piec.Wczoraj nawet mojej rodzince obiad zrobiłam,na szybkiego placki ziemniaczane nawet dobre wyszły,z dodatkiem Vegety były genialne.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście