Moja twórczość

Cześć!!
Czas po raz kolejny pokazać wam moje nowe wiersze:)


Choć było dość chłodno i wcale nie cudnie,poznałam Cię w parku w samo południe,liście z drzew już dawno pozlatywały a,usta twoje się do mnie uśmiechały.
Od tego czasu dużo się zmieniło ja poznałam co to miłość,teraz się budzę z uśmiechem na twarzy i czekam czym mnie jeszcze los obdarzy.


,,Pożegnanie"
Gdy zgaśnie światło naszej miłości,pamiętaj kochana o mej namiętności,jak Cię całowałem czule me dłonie łagodziły twoje bóle.Każda chwila z tobą była i będzie dla mnie wielką przygodą,przy tobie nie można się nudzić ,ty serce człowieka z kamienia  przywrócisz.Lecz teraźniejszość jest okrutna.
Nie chce odchodzić bez pożegnania,więc muszę wyjaśnić sens mego rozstania.
Nie, nie mam nikogo innego. Cały czas się zastanawiam dlaczego ja i dlaczego ty?
Tak kochana odchodzę daleko,nie wezmę ze sobą żaden telefon.Nie znajdziesz mnie na żadnej ulicy,w nowym mieście tym bardziej .
Odchodzę daleko co bardzo mnie boli.Czas leczy rany twe serce cierpienie ukoi.
Może pomyślisz co ja wyprawiam?Ale ja z tobą o tym nie porozmawiam,nie powiem Ci tego w oczy.
Choć raz próbowałem,chciałem takie zwykłe pożegnanie.Ale,jak ?Powiedz kochanie?
Jak wyjawić Ci co się dzieje u mnie w środku,miałem prawdę Ci powiedzieć ,,mam raka kotku"?
Tymi słowami bym Cię bardziej zranił,nie chciałem tego.
Więc pisze i płaczę nad listem mym,choć jesteś pragnieniem mym.
Odejdę z nadzieją że,kochasz mnie jeszcze,zostawiam Ci list i proszę myśl o mnie troszeczkę.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście