Sobotnie pichcenie w kuchni

Cześć!!
Dzisiaj dużo siedzę w kuchni nie mam nawet czasu zajrzeć do książki,a dlatego że,moja siostrzyczka z chłopakiem przyjeżdżają na weekend a u nas wielkie pichcenie.Ja z mamą staramy się zawsze coś dobrego zrobić dla siostry gdyż zawsze gdy przyjeżdżają u nas w domu jest wielkie święto.Ja zawsze wyczekuje z niecierpliwością na moją kochaną siostrzyczkę i jej chłopaka no cóż,chyba nigdy się nie pogodzę że,moja maleńka siostrzyczka jest już dorosła.
Na razie póki co ja osobiście zrobiłam krokiety.

Przed mamą jeszcze czekają kotlety i rogaliki drożdżowe no cóż zawsze trzeba jakoś specjalnie przywitać ukochane nam osoby.A siostra jest dla nas wszystkich bardzo ważna i strasznie ją kochamy, dlatego o nią i jej chłopaka dbamy i strasznie się cieszę że,dzisiaj przyjeżdżają.


Moja siostra jest wspaniała
bo z radości mej czerpała.
I w mych włosach utulona
zawszę szczęściem obdarzona.
Może jeszcze to się przyda:
Ona zawszę jest kochana
i przeze mnie uwielbiana.




Moja siostra królewna
ma z papieru koronę
i ma długie warkocze,
i ma oczy zielone
moja siostra królewna
Moja siostra królewna
jest najlepsza na świecie,
kiedy bajki mi czyta
albo gra mi na flecie
moja siostra królewna
A jak stoi przed lustrem
i mnie wcale nie słucha,
wtedy mówię jej na złość,
że jest wstrętna ropucha,
a nie żadna królewna.
Jak ją rąbnę niechcący,
zaraz leci do mamy,
ale to jest nieważne,
bo i tak się kochamy
z moją siostrą królewną.
Rano idzie do szkoły
w swym czerwonym berecie
i z tornistrem na plecach,
a wy wcale nie wiecie,
że to idzie królewna...


Jednak moja siostra jest już dorosłą kobietą ma 21 lat i mieszka daleko od domu ale zawsze kocham ją najmocniej.
My jako osoby niepełnosprawne zawsze mamy tak że,najbliższe osoby są dla nas najważniejsze:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście