Kolejna porcja mojej poezji

To co w życiu najważniejsze,to nie tylko własne szczęście.Móc,uszczęśliwiać innych to nie lada wyzwanie.Niekiedy nawet,nie czekać na podziękowanie.
Co zrobiłeś dla innych to te, dobro twą wartość życiową buduje.
I nawet jeśli nie czekasz na podziękowanie los Ci w podzięce szczęście ofiaruje.


Biegnąc przez życie zapominamy o zachwycie,zachwycie nad światem.Bo to co piękne,jest nieuchwytne w zasięgu wzroku.A czas ucieka nam przez palce a co po nas zostanie Nic..Tylko szarość i pustka.

Chciałabym polecieć jak ptak,poznać zakątki i nieznane mi miejsca na ziemi.Unieść się nad ziemię i zobaczyć świat z góry.Lecz błądzę po tej ziemi bez celu,upadam i podnoszę się bo jeszcze nie wiem czego ja od życia chcę.

Oto wiersze napisane kilka tygodni temu ale,jakoś nie miałam weny żeby je w rzucić na bloga.
Dziś postanowiłam nadrobić zaległości a że,dawno nic nowego nie było to proszę bardzo Czytajcie .
Miłego czytania :)
Do zobaczenia:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście