Stosik biblioteczny i niespodziewany prezent od znajomej

Cześć!!

Wczoraj wybrałam się do biblioteki oto co znalazłam:)
Pierwszy wiosenny biblioteczny spacer zaliczony:)
1. Christian Jungersen ,,Znikasz"
2.Virginia C.Andrews ,,Kwiaty na poddaszu"
3. Virginia C.Andrews ,,A jeśli ciernie"
4.Virginia C.Andrews  ,,Płatki na wietrze"
5. Grażyna Jeromin-Gałuszka ,,Mangolia"
6.Nora Roberts ,,Prawo krwi"


To były nowości biblioteczne a teraz wam pokaże niespodziewany prezent od mojej nowej znajomej która mnie mile zaskoczyła.

Dostałam dwie fantastyczne książki których nawet się nie spodziewałam;)

Robin Benway ,,Emma i Oliwier" moja znajoma ją redagowała i jest na niej specjalna dedykacja dla mnie.
I  Anna Mucha Fotografie Marcello Sora ,,Toskania,że mucha nie siada"

Cudowny prezent od kobiety która,jest wyjątkowa.Poznałam ją niedawno i jest naprawdę fantastyczną osobą.
Madziu dziękuje:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście