Demony i opętania...

 

                           Demony są wszędzie tylko zostają ukryte...

Ed i Lorraine Warrenowie, najsłynniejsi i najbardziej szanowani demonolodzy świata, poświęcili kilka dziesięcioleci na badanie, potwierdzanie i wreszcie dokumentowanie niezliczonych przypadków zjawisk nie z tego świata. Zdumiewające doświadczenia Warrenów ze światem nadprzyrodzonym stały się inspiracją dla bestsellerowych książek i bijących rekordy popularności filmów, w tym Obecność, Annabelle czy The Amityville Horror.

Książka Opętania. Historie prawdziwe zawiera między innymi szczegóły dotyczące sprawy nastolatki, eksperymentującej z satanizmem i seansami spirytystycznymi, co sprawiło, że stała się ofiarą najbardziej przerażającego demona… Przeczytacie w niej również o miasteczku terroryzowanym przez morderczą, niepowstrzymaną siłę, tak złą, że mogło ją zrodzić wyłącznie piekło… a także o domu opanowanym przez bezlitosną, niszczycielską furię poltergeistów… Poznacie też szczegółowe fakty stojące za słynną posiadłością w Amityville.


Wow, co to była za przygoda, przeczytałam w jeden wieczór..

Od jakiegoś czasu miałam ochotę na taką typu książkę, po ,,Nawiedzeniach" wiedziałam że, ta będzie też dobra i się nie myliłam..

Czytając miałam malutki dreszczyk emocji, tym bardziej że czytałam ją wczoraj wieczorem...Świetna pozycja na jesienne, mroczne wieczory..Historie o których nie macie pojęcia, nie wiecie jak jest się opętanym przez demony..Zapraszam do przeczytania...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście