Mroczno, tajemniczo i strasznie

 Cześć!!

Dziś opisze wam książkę, którą niespodziewałam się że, przeczytam a jednak gusta mi się ostatnio bardzo zmieniają...



     Ktoś kiedyś powiedział, że duchy są zawsze głodne, a nikt nie wie tego lepiej, niż Ed i Lorraine Warren, najbardziej znani badacze zjawisk paranormalnych na świecie.

Przez dziesięciolecia Ed i Lorraine poznawali prawdę kryjącą się za najbardziej przerażającymi zjawiskami nadprzyrodzonymi. Badali niezwykłe sprawy nawiedzeń i opętań. Od osławionego domu uwiecznionego w The Amityville

Horror po mrożące krew w żyłach wydarzenia, które zainspirowały twórców takich kinowych hitów jak Obecność czy Annabelle.

Nawiedzenia. Historie prawdziwe przedstawiają wiele najbardziej wstrząsających, opartych na faktach przypadków upiornych nawiedzeń, demonicznych prześladowań i przerażających spotkań z duchami.


Cmentarzysko, upiory, nawiedzenia...

W tej książce poznajemy historię prawdziwe, dowiadujemy się jak to tak naprawdę jest ze zjawiskami nadprzyrodzonymi...

Zawsze byłam ciekawa takiej historii, sięgnełam po nią z czystej ciekawości ale także, z racji tego że, chciałam urozmaicić sobie czytanie...

Lubię takie historię nie ukrywam, trochę mnie to rajcuje... Nie ukrywam, chciałabym więcej poznawać takich mrocznych histroii...

Ta ponoć była na faktach, nie raz wbiła mnie w fotel..Fakt nie jest za długa,ale ja z wielką przyjemnością czytałam ją pomału i sobie dawkowałam emocje...

Nie raz ciarki miałam na plecach , dreszczy emocjii był ale się opłaciło, świetna książka..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście