Wszyscy ludzie są moralni... Tylko ich bliźni nie są..

 

Liryczna i zmuszająca do refleksji powieść laureata literackiej Nagrody Nobla.

Wielu z mieszkańców miasteczka New Baytown zostało ciężko doświadczonych przez los, noszą oni w sercach gorycz i rozczarowanie. Ethan Hawley, kiedyś jeden z najbogatszych ludzi w mieście, a teraz sprzedawca w sklepie, stara się zapomnieć o starych dobrych czasach. Żona Ethana tęskni za dawnym życiem. Margie, rozwódka, boi się samotności i braku środków do życia. Danny Taylor, z dobrej rodziny, żebrze o dolara na wódkę.

Pewnego dnia z kart tarota wyłania się zapowiedź zmiany smutnego losu mieszkańców New Baytown…


Karty tarota.... To że, można przewidzieć przyszłość to każdy wie..Ale nie u wszystkich jest takie cudne życie jak u bohaterów tej książki..

Czy mi się podobała?

Powiem tak była nużąca, ale chciałam ją przeczytać do końca.Główny bohater, mimo że ciekawie wykreowany, to kompletnie nie wzbudził mojej sympatii, a jego poczucie humoru, którego w książce jest mnóstwo, było dla mnie irytujące i mało zabawne, wydaje się, że dla jego żony również.

Wydawało mi się że, on bawi się wszystkim co go otacza, denerwowało Mnie to że, te jego życie było takie beznadziejne..Starałam się ją zrozumieć ale niestety mi się nie udało..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście