Caffe book Tag

 Cześć!!

Dzisiaj przychodzę do Was, z całkiem inną formą...Na YouTube, podpatrzyłam jak dziewczyny nagrywają filmiki dobierając książkę do kawy..Więc ja też tak spróbuje..



Kawa czarna ( książka w którą trudno było się wgryźć ale było warto)

                                               ,,Małe życie"ta książka przerażała Mnie wielkością,

                                          ale nie żałuje że ją przeczytałam.


Miętowa Mocha ( Książka, która zyskała większą popularność w okresie świątecznym lub zimowym)

       ,,Listy pełne wrażeń" Magdaleny Witkiewicz..

Ta książka, sprawiła że,chciałam poznawać losy bohaterek, a te listy sprawiły że, żałowałam dosłownie że, ja tego czegoś  nie przeżyłam..Że, nigdy nie odkryłam z moją babcią jakiś listów czy tajemnic..Ta książka, sprawiła że, chce się przygotowywać do tych świąt z bliskimi i dawać z siebie jak najwięciej.


Gorąca czekolada ( ulubiona książka z dzieciństwa)

Miałam dać coś innego, lecz pisząc to przyszła mi do głowy inna ulubienica..

,,Matylda" Jeny ta książka, chyba na zawsze będzie w moim sercu.Ta dziewczynka była, tak mądrą i cudownie wrażliwą dziewczynką ,że nie sposób jej nie lubić ..Często o niej wspominam i cieszę się, że czytałam ją w dzieciństwie..

Mocha (książka którą,pokochałam od pierwszych stron)

W tej kategorii będą dwi książki

,,Dziwne losy Jane Eyre" Kto książka która, zawładnęła moją duszą i zostanie ze mną na zawsze..

,,Droga którą przeszłam" to książka która, także, wlała mi w serce wielką miłość do niej, była zarazem delikatna i suptelna.

Podwójne ekspresso ( książka, która trzymała mnie w napięciu od początku to końca..

I tu będzie książka którą czytałam, niedawno jest nią ,,Gdzie śpiewają raki" będzie napewno to książka w topce najlepszych książek tego roku..

I druga to ,,Kato-tata niepamiętnik" ta książka także należy do  moich ulubieńców, choć bardzo trudny temat ja przez nią przynęłam..

Latte( książka, która chodzi za Mną wszędzie i mam ochotę się nią upajać)

W tej kategorii oczywiście, bez zastanowienia jest ,,Siła kobiet"


To wszystko co dla Was przygotowałam, oczywiście więcej by się tu znalazło tytułów, ale wybrałam te moim zdaniem najlepsze i najtrafniejsze...



Mam nadzieję że, wpis wam się podobał..Zapraszam do czytania miłego Kawowego dnia :) Ewelka wam życzy :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście