Historia o kobietach które przeszły piekło

Witajcie nadrabiam zaległości..
Dzisiaj opowiem Wam o książce z naszego klubu dyskusyjnego...







 Wojny kobiet to najgłośniejsze, doskonale znane z mediów sprawy kryminalne ostatnich kilkunastu lat. Sprawy pokazane z perspektywy kobiet, które - chociaż bezpośrednio ich one nie dotyczyły - straciły wiele, a musiały walczyć o wszystko.

Żona włoskiego policjanta lub przemytnika papierosów, siostra porwanego syna przedsiębiorcy, matka gangstera, córka generała policji... i wiele innych.

Każda z przedstawionych w tej książce kobiet miała swój bezpieczny, wypełniony pracą i miłością świat. Do dnia, w którym ich najbliżsi zmarli, zginęli, zostali porwani lub aresztowani, a ich sprawy znalazły się na ustach wszystkich. Od tej chwili - często poniżane, wyśmiewane, a nawet zagrożone - musiały walczyć. O siebie i o swoich mężczyzn. Z bezwzględną mafią, skorumpowaną policją i bezmyślnym wymiarem sprawiedliwości.


,,Wojny kobiet"to książka która wbiła Mnie w fotel..Przeczytałam ją w czwartek i do dzisiaj czuje każdą boleść, jaką przeżywałam czytając tę książkę.To historia o kobietach którym świat się zawalił z minuty na minute..W tej książce było 11 historii, w których kobiety opowiadały o niesprawidliwych zamknięciach w więzieniach swoich bliskich..To historie na faktach mamy w nich tyle boleści, tyle rozpaczy a zarazem niespraiedliwości..To książka przy której płakałam, łzy ciekły mi po policzkach,czasami musiałam odłożyć by przemyśleć wszystko..Pisząc tą recenzje dalej mam ciarki na plecach.. 

Dla Mnie była to historia która uświadomiła Mi jak dobrze jest żyć spokojnie, zdala od wandalizmu..

Niestety nie każdy ma takie życie, nie każdy ma spokojną przyszłość...

Tej ksiązce daje 10/ 10 była to dobra przestroga dla wszystkich....


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście