Przepyszna historia która uwidła moje zmysły

 Wiosna w rozkwicie...

Za chwile wielkanoc...A ja niedawno skończyłam historię, która wprowadziła Mnie w kulirnalby klimat i świat namiętności..



Dostatnie życie Clary Belmonte przerywa tragiczna śmierć jej ojca. Zrozpaczona i pozbawiona protekcji młoda dziewczyna zostaje rzucona we wrogi świat.

W XVIII-wiecznej Kastylii życiem kobiet rządzą namiętności mężczyzn. Nawet arystokratki padają ofiarami ich bezlitosnych gier, a los wymaga od kobiet niewiarygodnej siły.

Ale Clara ma wyjątkowy talent. Jest pasją jest kuchnia, a dania, które gotuje, zniewalają zmysły. Gdy dziewczyna zostaje zatrudniona jako pomoc kuchenna w posiadłości Castamar, wie, że to dla niej szansa, by zawalczyć o siebie.Tymczasem serce księcia Castamar od dawna czeka, by ktoś je obudził. Odkąd mężczyzna stracił ukochaną żonę, pokryło się lodem, a on sam, pogrążony w apatii, prawie nie opuszcza swych pokoi.Gdy książę Diego po raz pierwszy próbuje dań swojej kucharki, budzą się jego uśpione zmysły. Również w sercu Clary ów tajemniczy mężczyzna wyzwala ciepło, którego nigdy dotąd nie zaznała. I na które nie może sobie pozwolić.Do czego doprowadzi subtelna gra gestów i spojrzeń,która wkrótce się między nimi rozpocznie?Obecność pięknej kucharki burzy pozorny spokój Castamar. Posiadłość stopniowo zamienia się w kłębowisko intryg, zdrad i sekretów. A to tylko preludium do śmiertelnie niebezpiecznej burzy, która wkrótce ma się przez nią przetoczyć.

Czy Clara zdoła się ocalić, gdy znajdzie się w sercu wydarzeń?

Co się stanie, gdy między nią a księciem zrodzi się uczucie, od którego nie ma odwrotu?

Jak wiecie, bardzo dużo czytam..Lecz ta książka pozwoliła Mi popłynąć i faktycznie płynęłam z tą historią..Ja poprostu z nią płynęłam,ta książka pozwoliła Mi poczuć klimat wiosenny, dała Mi tyle radości że sama jestem w szoku..

I wiecie co?

Nie przerażała Mnie wogóle jej grubość, przeważnie mamm problem z grubymi książkami a tu takie miłe zaskoczenie..Mieliśmy tutaj wiele intryg, ale widzieliśmy jak rodzi się piękne uczucie..

Miałam zamiar, najpierw obejrzeć serial lecz postanowiłam najpierw przeczytać książkę i chyba dobrze zrobiłam, gdyż nie odebrałam sobie przyjemności z czytania. Gabaretowo jest olbrzymia ale za to jaki to jest smakowity kąsek...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście