Maroton wekendowy...

Po raz pierwszy wzięłam udział w Maratonie weekendowym..

A że nigdy tego nie miałam okazji więc z tego skorzystałam..maraton zorganizowała alex.andthebooks ..Dziewczyna o wielkim serduchu..

A ja na nim przeczytałam jedną książkę..Drugą kończę ale, pokaże wam tą jedną..




Książka znanej psycholożki i felietonistki magazynu „Wysokie obcasy”.

Natalia de Barbaro pracuje z kobietami, które poszukują odpowiedzi na pytania: „Kim tak naprawdę jestem? Czego chcę? O czym marzę? Na co sobie pozwalam?”. Jej książka to rzetelna z punktu widzenia psychologii, ale także poetycka, czasem brutalnie szczera i poruszająca opowieść o kobiecej drodze do poznania samej siebie. Dlaczego kobiety grają role, które wcale im nie odpowiadają? Czemu pracują ponad siły i surowo oceniają się za najmniejsze uchybienia? Jak sprawić, by wewnętrzny głos, mówiący kobiecie o jej potrzebach i marzeniach, był słyszany wyraźniej niż nakazy i wymogi kultury? Autorka zaprasza w podróż pod opieką Czułej Przewodniczki – kobiecej intuicji i mądrości. Idealna lektura dla kobiet, które czują, że w ich życiu za dużo jest powinności, a za mało radości.


To była ksiąka chyba potrzebna każdej z Nas , o tym że, warto zajrzeć w głąb siebie..O tym jak ważne jest samorealizacja. Ta książka dała mi wielkiego kopa,do tego by się nie poddawać i walczyć o siebie..

To bardzo ważne, spokój ducha i samaakceptacja jesst bardzo ważna, pokazała że, nie warto się bać nowych rzeczy..Warto od czasu do czasu przeczytać taką pouczającą książkę..

Oceniłam ją na 5/10

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście