Dalsze Losy Elia i Oliviera


  Wakacyjny romans czy pierwsza miłość to tematy eksploatowane w literaturze i kinie do granic możliwości. Wydawałoby się, że pokazane i opisane zostały już w każdy możliwy sposób. Że kolejna książka o wakacyjnej miłości nie będzie w stanie nikogo niczym zaskoczyć, nawet jeśli ma w sobie wątek LGBT. A jednak „Tamtym dniom, tamtym nocom” i ich autorowi Andre Acimanowi udało się to zrobić, udało się zachwycić cały świat subtelną, a jednocześnie niesamowicie wymowną opowieścią o zakazanej miłości, która w dziesięć lat po premierze doczekała się ekranizacji i trafiła na polski rynek.


Od samego początku autor fantastycznie prowadzi nas przez dalsze losy bohaterów, czytając czułam że ta historia jest od początku do końca dobrze napisana..Czytało mi się ją bardzo przyjemnie i byłam ciekawa jak zakończą się losy bohaterów, myślę że zakończenie było genialne..Jednak nie wiem czy to będę ksiażki o których dłuższy czas będę pamiętać..

Ja niestety tak mam że, są książki które zostają mi w pamięci a inne, mimo że, mi się podobały gdzieś ulatują..Z miłą chęcią obejrzę film, bo naprawdę to świetnie napisana historia..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście