Dla mojich czytelników

Witajcie!!
W końcu opublikowałam książkę p.Kinga.
Powiem szczerze zbierałam się z tym niesamowicie długo,obecnie czytam książkę Dorothy Koomson ,,Zaopiekuj się mną"w sumie już kończę jeszcze kilka stron mi zostało jutro na pewno dodam recenzje.
A jak wam mija weekend Listopadowy?
Ja nie mogę uwierzyć że już coraz bliżej zbliżają się święta Bożego Narodzenia moje pierwsze odkąd prowadzę bloga!!
Ogólnie to chciałam wam powiedzieć że już ponad 5 miesięcy piszę bloga!!!
Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa że ,mogę się z wami podzielić z moimi przemyśleniami i dziękuje za to że odwiedzacie moje bloga.Obiecuje że, będzie jeszcze więcej ciekawych rzeczy pozdrawiam buziaczki wasza Ewelka.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście