Kocham Książki

Dlaczego kocham czytać?

To pytanie wcale nie jest takie łatwe,po prostu dzięki książką mogę się odprężyć i przenieś do innego świata.Czytając mam wrażenie jakbym była w tej książce i widzę wszystkie sytuacje które, się  rozgrywają w powieści.Czytając, zaprzyjaźniam się z postaciami, przeżywam ich kłopoty, cieszę się radościami, zupełnie jakby rzeczywiście istnieli. Zachwycam się pięknem, boję o nich, gdy coś im grozi i zastanawiam się,jakbym ja postąpiła będąc na miejscu bohaterów książki.Kiedyś zazdrościłam postaciom, że spotyka ich miłość i przygody, chciałam doświadczać tego samego, teraz bardziej chciałabym uczestniczyć w ich poczynaniach, pomagać im, zaprzyjaźnić się z nimi. Każdą niemal postać traktuję jak dobrego znajomego, o wielu myślę jeszcze długo po skończeniu książki, są dla mnie niemal jak żywi ludzie i często żałuję, że ich nie znam osobiście.
Kocham książki od dziecka i nie wyobrażam sobie jakbym nie mogła ich czytać, każdą książkę jaką czytam smakuje jak dobre wino,upajam się nią i chcę jeszcze więcej.
Gdybym nie mogła czytać była bym nikim ,choć jestem niepełnosprawna dla mnie książki są wszystkim,uwielbiam smakować ich po kolej i zawsze z biblioteki przynoszę ciekawy stosik.


Książki to jwiększa moja pasja i nie zamienię jej na żadną inną!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście