miłe zakończenie weekendu

Nadszedł koniec weekendu jak wam minął?
Mi nawet nie źle dzisiaj odwiedziłam mnie moja przyjaciółka która,dawno u mnie nie była.
Porozmawialiśmy trochę na różne tematy oczywiście na temat książek też weszliśmy i wymieniliśmy się upodobaniami.
A teraz właśnie będę oglądała mój serial,,To nie koniec świata"coś lekkiego i miłego.

Jutro kolejny tydzień listopada, coraz bliżej świąt i magicznego czasu który jest dla mnie odprężeniem od wszystkiego,jednak w tym czasie też będę czytać i pisać, nie ma takiej opcji a tym czasem ciekam na serial i póżniej chociaż stronkę ,,pamiętników wampirów" przeczytam a jak się nie uda to sobie odpuszczę.
Najważniejsze że spotkałam się z przyjaciółką a na deser mieliśmy pyszny kopiec kreta!!

Przepyszne ciasto uwielbiam je!!!
Tak więc to na dzisiaj koniec moich opowiadać Dobranoc kochani!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście