wiersz o książkach

Jest już wieczór po kolejnych przeczytanych stronach książki,wpadła mi jedna myśl,napisać wiersz o książkach taki mój oto on!!!!!!!!


Kiedy czytam rzeczywisty świat znika, jestem tylko Ja i moja książka,która upaja i przyciąga mnie w pragnienie otworzenia i czytania jej.
Nie żąda niczego, pozwala wgłębić się w jej piękno do końca,nie oczekując nic w zamian.
Rozbudzam moją wyobraźnię która,jest gotowa na wszystko.
Dla mnie każda książka otwiera się w całości i zachęca się do czytania!
Książki to przystań spokoju, radości i miłości nie żądają niczego tylko jednego, by je czytać, by upajać się ich pięknem i podziwiać je z daleka.
Czasem się niekiedy zastanawiasz co ci ta książka daje?
Ja ci odpowiem że, przyjemnością dla mnie jest móc czytać i cieszyć się z posiadania książki, którą chcę posiadać i czytać .
Czy warte jest czytanie ?
Dla mnie jest złotem i wielką miłością wiem że ,co to przeczytam w moim sercu na zawsze zostanie!!

Wymyśliłam ten wiersz teraz, co o tym sądzicie?
Nie kiedy mam taką wenę coś napisać jakiś wiersz ale, odkąd prowadzę bloga pierwszy raz mi się to zdarzyło.
Podoba się!!
Pozdrawiam ewelka!!:) :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście