Jesienne filmy

Cześć!!

Dzisiaj nie poszłam na zajęcia bo źle się czuje korzystając z dnia wolego postanowiłam obejrzeć jakiś ciekawy film i padło na mój ukochany zmierzch.
Dawno go nie oglądałam więc postanowiłam obejrzeć może jeszcze coś dzisiaj obejrzę bo mnie wena wzięła dlatego mam nadzieję że moje ukochane książki mi wybaczą i nie pogniewają się .
W planach wieczornych mam obejrzenie filmu odrobinę nieba.

Fabuła filmu w moim odczuciu jest ciekawa, zaskakująca. Odtwórczyni głównej roli- Marley (w tę postać wciela się jedna z najbardziej pożądanych aktorek- Kate Hudson) to dziewczyna żyjąca beztrosko. Ma wszystko czego chce- dobrą pracę, oddanych przyjaciół, stałe związki jej nie interesują, ale za to na brak przelotnych romansów nie może narzekać. Marley z uporem twierdzi, że miłość nie jest jej do niczego potrzebna, a mężczyzn traktuje przedmiotowo i z dystansem. Niestety jak to bywa w komediach owianych romantyzmem, bohaterka dowiaduje się o swojej chorobie i zakochuje się w swoim lekarzu Julianie (w tej roli Gael Garcia Bernal, znany m.in. ze "Złego wychowania" czy "Listów do Julii" ). Uczucie pomiędzy tymi dwojga rodzi się bardzo powoli jednak pozostaje uczuciem „aż po grób”.

Cóż mogę powiedzieć o tym filmie urzekła mnie fabuła i uwielbiam filmy romantyczne a ten jest idealny na jesienne popołudnia i wieczory.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście