Byłam panią Kapitan

Muszę,muszę wam się pochwalić!!
Dzisiaj wzięłam udział w wspaniałej imprezie z okazji powitania lata !
Temat imprezy był styl marynarski i szanty oto jak wyglądałam




Fale,morze i cudowny nadmorski wakacyjny klimat.
To właśnie mi się kojarzy z Marynarską załogą która nigdy przenigdy się nie poddaje,uwielbia śpiewać pieśni o morzu,falach i bezgranicznej wolności.Na morzu jak w soczewce skupiają się ludzkie przeżycia i przełomy. czasami morze nie wychodzi na zdrowie. 
W morzu możesz znaleźć najcenniejsze skarby a na morzu przeżyć najważniejszą przygodę swojego życia.
Także lato uznaje oficjalnie za otwarte i mam nadzieję że,przeżyje dużo ciekawych przygód niekoniecznie na morzu!!!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście