Szok po mojej ulubionej aktorce

Małgorzata Braunek nie żyje. Wielka aktorka, buddystka, pamiętna Oleńka z "Potopu" zmarła po długiej chorobie!!


Małgorzata Braunek ur. 30 stycznia 1947 w Szamotułach, zm. 23 czerwca 2014 w Warszawie – polska aktorka filmowa i teatralna, nauczycielka zen.

Dla jednych już na zawsze pozostanie Oleńką z „Potopu”, dla innych Izabelą Łęcką z „Lalki”. Choć była na szczycie, z dnia na dzień rzuciła aktorstwo i oddała się duchowym poszukiwaniom. Buddyzm i medytacje stały się nieodłączną i najważniejszą częścią jej życia. Małgorzata Braunek (65 l.) do aktorstwa wróciła po prawie 30 latach. W rozmowie z Faktem serialowa Barbara z „Miłości nad rozlewiskiem” opowiada o swych poszukiwaniach i wyborach.

Uwielbiałam ją z roli Basi Jabłonowskiej cicha spokojna i bardzo pogodna osoba!
To dzięki niej pokochałam sagę ,,nad rozlewiskiem"nie dość że,przeczytałam wszystkie części książki a także obejrzałam cały serial w całości.
Choroba tej aktorki zaskoczyła mnie niesamowicie a śmierć jej mnie zasmuciła oj ciężko będzie po stracie tak dobrej aktorki!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście