Stosik

Część dzisiaj będą dwa ciekawe stosiki gdyż mam książki z biblioteki i dwie mam pożyczone od przyjaciółki oto pierwszy stosik
Zacznę od dołu bo pierwszą książkę od dołu mam już przeczytaną i zrecenzowaną jest to:
Rexannee Becnel ,,Złodziejka mojej córki"

A teraz książki które mam do przeczytania:
1.Ian McEWAN ,,Pokuta"
2.Nicholas Sparks ,,Wybór"
3.Joanne Greenberg ,,Życie to nie bajka"

Ale jeszcze mam jeden stosik książek pożyczony od mojej przyjaciółki;
1. Judii Picoult ,,W imię miłości"
2.Grażyna Jeromin-Gałuszka ,,Gdybyś mnie kochała"

I tak się prezentuje mój stosik na czerwcowe wieczory zacznę od dolnego stosiku czytać gdyż, jest on pożyczony ponieważ nie mogłam znaleźć tych książek w bibliotece u nas.
Więc, wrażeń będę miała na pewno co nie miara i będą to cudowne chwile spędzone przy cudownych książkach.
A obecnie czytam książkę 

Recenzja tej książki już za kilka dni  pozdrawiam serdecznie!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście