Książka Sparksa idealna dla romantyczek


Travis Parker nigdy nie pragnął więcej, niż miał. Wystarczało mu spokojne życie, praca w zawodzie weterynarza, lojalni przyjaciele i wymarzony domek. Aby uniknąć komplikacji, nie angażował się w poważne związki z kobietami. Czy nowa sąsiadka - Gabby Holland, bynajmniej nie femme fatale, ale kobieta pragnąca spełnić się jako żona i matka, od kilku lat związana z jednym mężczyzną - coś odmieni w jego życiu? Gabby odrzuca próby nawiązania bliższej znajomości. Wydawałoby się, że między tym dwojgiem nic nie może się wydarzyć, a jednak... Z dnia na dzień ich znajomość przekształca się w coś, co zakończy się albo wielkim szczęściem,albo równie wielkim dramatem.

,,Wybór"jedna z najlepszych książek Sparksa jaką do tej pory przeczytałam.
Są trzy pytania tej powieści ,,Jak daleko powinien posunąć się człowiek w imię prawdziwej miłości"?,Czy byłbyś w stanie spełnić wolę ukochanej osoby?", "Jak wygląda prawdziwa miłość?
Te pytania chyba do końca życia będzie mi się kojarzyło z tą książką,niedawno ją odłożyłam na półkę a do tej pory mam je w głowie.Gdzie jest granica między miłością a egoizmem?Uczucie którego przeszkody i czas nie zabiją. Bohaterowie, którzy o siebie walczą i zmiany jakie w nich zachodzą.
W sumie czytając tę książkę zastanawiałam się co jest w tym głównym bohaterze że,tak mi zapadł w serce,to że,był tak szarmancki?Książka zaskakiwała mnie za każdym odwróceniem strony,ten czar jaki ma w sobie jest niepowtarzalny.
Pierwsza część była wstępem do miłości Travisa i Gabby, druga natomiast pokazywała wielkość tego uczucia. Uczucia, które przetrwało mimo nieszczęścia, które spotkało tą parę.
 Jestem jak najbardziej usatysfakcjonowana tą książka i przyznam, że miałam łzy w oczach jak on tak o niej czule myślał nawet w tak bardzo trudnej chwili, jaka była jej choroba. Ale na szczęście wszystko wróciło do normalności i był Happy End tak przeze mnie oczekiwany.

Książka jak najbardziej nadaje się dla wszystkich którzy kochają tego autora i jego styl pisania bardzo ciepła i urocza powieść.Przecież przez całe życie dokonujemy przeróżnych wyborów i tylko czas nam pokaże czy w życiu te wybory były trafnie przez nas wybrane.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze