Podsumowanie miesiąca

Kochani!!
Z tego względu że,już jutro wyjeżdżam to dzisiaj zrobię podsumowanie miesiąca !!



1. ,,Marmurowe ogrody"Deirdre Purcell
2. ,,Gdybyś mnie kochała" Grażyna Jeromin-Gałuszka
 3.,,Kochankowie i gracze"Jackie Collins
4.,,Wybór" Nicholasa Sparksa
5. ,,Zanim zasnę":S. J. Watson

Oto pięć cudownych i niezapomnianych książek przy których przeżyłam cudowne chwile wzruszeń.
A najlepsza książka tego miesiąca to zdecydowanie ,,Zanim zasnę" wszystkie książki poleca gorąco.

A lipiec zaczęłam z książką ,,Pokuta" Ian McEWAN recenzja książki po przyjeździe z urlopu.




Komentarze

  1. Ciekawe książki przeczytałaś. Osobiście bardzo lubię twórczość Nicholasa Sparksa, dlatego chciałabym poznać jego ''Wybór''.
    Ciekawa jestem natomiast twojej recenzji ,,Pokuty''.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      ,,Wybór"to najlepsza książka Sparksa jaką czytałam,a,,Pokutę"jestem w trakcie czytania

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście