Okrucieństwo nie do zniesienia





"Moja rodzina zniszczyła mi życie. Nie miałam nic oprócz własnego ciała, które sprzedawałam na ulicy, by przeżyć. Oddawałam się mężczyznom za pieniądze. Gdyby bliscy wiedzieli, jak bardzo ich zhańbiłam, zabiliby mnie bez wahania".

Zmuszona do małżeństwa, zdradzona przez rodzinę tonąca w długach, zaczęła zarabiać jako prostytutka - oto historia młodej Pakistanki - Sairy.

Matka Sairy zawsze uważała ją za brzydką, grubą i nie znosiła jej zbyt ciemnego koloru skóry. Gdy córka miała 17 lat, wydała ją za starszego od niej mężczyznę, który źle ją traktował. Dziewczynie udało się uciec od męża. By móc spłacić rodzinne długi, zaczęła pracować jako prostytutka. Ciemny kolor skóry oraz obfity biust stały się jej atutami. Pewnego dnia życie Sairy nagle się zmienia.



Kolejna książka z serii pisane przez życie, Cenię sobie ten cykl, ponieważ opisuje niezwykle trudne i skomplikowane historie, ale jednocześnie autentyczne i do bólu prawdziwe. Tak też było z książką „Zhańbiona” Sairy Ahmed, która mną wstrząsnęła i dała wiele powodów do przemyśleń.

Książka opowiada o młodej Pakistance która zaczęła zarabiać na życie swoim ciałem by spłacić rodzinne długi.Odkąd poznałam serię książek pisane przez życie stałam się ich wierną fanką. Dzisiaj przedstawię kolejną książkę z tej serii - opisujące prawdziwe sytuacje , często dramaty ludzi.
Bohaterką książki "Zhańbiona" a zarazem jej autorką jest Saira. Dowiemy się , że kobieta nie miała łatwego życia. Wychowała się w muzułmańskiej rodzinie o ostrych zasadach i poglądach religijnych. W dodatku matka wmawiała dziewczynie, że jest nieatrakcyjna przez ciemniejszy kolor skóry. W wieku 17 lat rodzina wydała ją za mąż za starszego od niej mężczyznę , który źle ją traktował.Dziewczyna nie mogła znieść takiego życia , nie chciała żyć z kimś kogo nie kochała i kto był dla niej okrutny. Postanawia uciec od męża , jednak nie jest to łatwe ze względu na brak oparcia w bliskich. Saira chcąc pomóc rodzinie finansowo i aby spłacić rodzinne długi zaczyna zarabiać handlując własnym ciałem. Jak potoczą się losy Sairy? Czy ucieknie od męża i rodzina zacznie ją wspierać?. Tego zdradzić nie mogę. Dowiecie się tego sięgając po "Zhańbioną"


Bardzo polecam każdej mojej znajomej by czytali cykl ,,pisane przez życie" w tych książkach poznajemy okrucieństwo świata o którym,nie mamy pojęcia. Jeżeli nie czytaliście jeszcze ,,Zhańbionej" polecam gorąco!!!


Choć książkę czyta się szybko to jednak nie wierzę w historię w niej zawartej. Nie mogę uwierzyć, że muzułmanka została ekskluzywną prostytutką. I prawie w ogóle nie zastanawiała się nad tym pierwszym krokiem.












Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście