Wiersze,wiersze moje wiersze

Czas na co kilko dniowy tomik moich wierszy.

Dzisiaj będzie dawno pisany prze zemnie wiersz  pt.,,Utrata"
                                                   

                                          ,,Utrata"


Kochany mój!
Nigdy nie powiedziałeś że,mnie kochasz
Nie byłeś spragniony moich ust,wciąż patrzyłeś
niefortunnie,no cóż pewnie zmieniłeś gust.
W twym sercu inna dziewczyna była,gorącym uczuciem cię obdarzyła.
Lecz ja cię kocham najmocniej i choć płynie łza życzę Ci szczęścia!
Żeby ktoś Cię kochał w życiu tak jak JA!
Piszę ten list  nie atramentem lecz łzami,bo ja już wiem że,to już koniec
MIĘDZY NAMI!
Kiedyś przejdziesz obok mnie i ja przejdę tak jak ty i oczy skryją mi łzy.
Po przeczytaniu spal ten list i niech płonie jak nasza miłość i niech Ci
nigdy nie będzie żal że,tak głupio się stało.
Na pożegnanie krótkie słowo wypowiem że, Kocham Cię z całych sił!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście