Świąteczne piosenki i rodzinne święta

Święta pukają już do naszych drzwi.
Każdy z nas z niecierpliwością czekają na ten czas Bożego Narodzenia,spotkanie z rodziną i rodzinne kolędowanie.

Kilka piosenek świątecznych które,już dzisiaj przypominają mi że,już ten magiczny czas jest tuż,tuż!!




Blask choinki w moim domu już przypomina mi że,już tuż,tuż  cała moja rodzina zbierze się przy wigilijnym stole,przy którym usiądą trzy pokolenia mojej rodziny moja babcia i jej dzieci i wnuki.
To najpiękniejszy czas w którym ci najważniejsi są blisko mnie!!
Prezenty są ważne ale najważniejsze dla mnie że,wszyscy będziemy razem cieszyć się sobą nie mogę się doczekać.
Życzenia złoże wam jeszcze przy kolejnym świątecznym wpisie to tylko przedsmak świąt.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście