Świąteczne prezenty

Chciałabym pochwalić się wam moimi świątecznymi  prezentami oto one:


 A więc tak każdy mól książkowy dostałam pod choinkę książki,powiem wam szczerze że,o dwóch wiedziałam doskonale  ale,trzecia mnie zaskoczyła niesamowicie!

Więc po kolei
Pierwszą książkę ,,Zostań,jeśli kochasz" dostałam od brata
Druga ,,Gwiazd naszych wina" to prezent od rodziców i doskonale wiedziałam że,ją dostanę gdyż mama zawsze mnie zabiera do księgarni i mi kupuje taką jaką chcę.

Natomiast ,,Lilka" to prezent który,mnie zaskoczył niesamowicie a dostałam go od mojej kochanej siostry i jej chłopaka.Czemu mnie tak zaskoczył ?
Otóż moja siostra przed świętami zakomunikowała mi że,książki na pewno od nich nie dostanę a tu proszę takie miłe zaskoczenie!!

Uwielbiam moją rodzinę!!!!!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście