święta tuż,tuż

Cześć!
Od niedzieli nic dla was nie pisałam aż,strach się przyznać ale czas goni nie ubłagalnie szybko.
Więc książki jeszcze nie przeczytałam ale,za to zrobiłam trochę ozdób świątecznych.

No tak,święta za rogiem więc warto już udekorować dom i pomyśleć o prezentach.
Ja już prawie wszystkie mam kupione jeszcze mi został jeden prezent,ten najdroższy:) Dla najmłodszego brata ale,już na dniach go zakupię i będzie komplet.
Ja  w tym roku mam o jeden prezent więcej gdyż nie tylko swojej rodzinie i chłopakowi kupuję prezent,ale także siostry chłopakowi nie wypada nie kupić gdy razem mieszkają więc jeden prezent więcej.
Święta tuż,tuż a ja dzisiaj na obiad zrobiłam z mamą pizze,na szybkiego

Była przepyszna więc zrobiliśmy podwójną porcję objadłam się za wszystkie czasy!

A propo jedzenia jak wam idą przygotowania świąteczne? 
Karp kupiony? Choinka ubrana? U mnie jedno już zrobione,mamy karpia !!
Choinkę standardowo ubieramy kilka dni przed wigilią padło na niedzielę.

Ja jeszcze nie życzę wam wesołych świąt bo jeszcze tu wpadnę z jedną recenzją i dopiero później będzie specjalny świąteczny post trzymajcie się :)
Dobranoc!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście