Filmowo weekendowo

Wczoraj przeszukałam cały komputer i znalazłam filmy mojego brata.
Postanowiłam że,obejrzę jakiś ciekawy film więc brat polecił mi ,,Uczeń czarnoksiężnika"


Odwieczna walka dobra ze złem, nieświadomy swojego przeznaczenia wybraniec, który jako jedyny może uratować świat przed zniszczeniem - jedne z najbardziej eksploatowanych motywów fabularnych w dziejach sztuki ponownie goszczą na srebrnym ekranie.

Czy kiedykolwiek poczujemy się nimi znużeni? Wydaje się, że ten moment już nastąpił, a jeżeli nie, to na pewno przybliży nas do niego "Uczeń czarnoksiężnika"


Historia opiera się o znany i oklepany mit wielkiego Merlina (James A. Stephens) i jego przeciwniczki, Morgany (Alice Krige). Na pierwszy rzut oka fabuła wydawać się może bardzo przewidywalna.. i w sumie pozostaje taka do samego końca. Scenarzyści postanowili rzucić jednak nieco nowego światła na starodawną legendę i skupili się na uczniach sławnego maga- Balthazara Blake’a (Nicolas Cage), Veronici (Monica Bellucci) oraz Maxima Horvath’a (Alfred Morina). Zdradzony Merlin przez Maxima ponosi śmierć z rąk wcześniej wspomnianej złej czarownicy, jednak przed wyzionięciem ducha, zleca on ważne zadanie Blake’owi- musi on bowiem odszukać „pierwszego merlinczyka”, gdyż tylko potomek potężnego czarodzieja jest  w stanie pokonać tę nikczemną kobietę i zapobiec tzw. „powstaniu”. Po wielu latach poszukiwań odnajduje on chłopca imieniem Dave (Jay Baruchel) i zaczyna się przyspieszone szkolenie.

 Świetny film choć ja zazwyczaj filmów fantastycznych nie za bardzo lubię oglądać ale,ten był fantastyczny.Od Harrego Pottera jeszcze mi się nie udało obejrzeć tak dobrego filmu jak ten.


W tym filmie nie tylko magia jest ważna ale,pokazane jest niesamowite uczucie !!
Magia może zdziałać cuda !!
A moc trzeba przemyślanie wykorzystać!!

Fantastyczna opowieść pozwalająca oderwać się od życia codziennego polecam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze