Takie noworoczne postanowienie




1. Odzyskam książki, które pożyczyłam znajomym. I żeby było sprawiedliwie, oddam te, które pożyczyłam od nich…
2. Przestanę czytać w samochodzie, trzeba zadbać o wzrok. Dopuszczam odstępstwa od reguły!
3. Zacznę zapisywać wszystkie przeczytane tytuły. W notesie lub na Lubimy czytać.
4. Będę robić notatki podczas lektury. Pomogą mi czytać bardziej świadomie i więcej zapamiętać.
5. Nie będę zniechęcać się do książki, zanim nie przeczytam przynajmniej 40 stron.
6. Przeczytam wszystkie książki mojego ulubionego  pisarza (pisarki).
7. Przeczytam komuś książkę na głos. Zachęcę rodzinę do wspólnego czytania.
8. Ograniczę czas, który spędzam czytając o książkach. Przeznaczę go na czytanie książek.
9. Wrócę do niektórych lektur szkolnych.
10. Przeczytam jedną naprawdę grubą książkę. Taką, którą zawsze chciałam przeczytać, ale onieśmielała mnie jej objętość. 
11. Napiszę list do mojego ulubionego pisarza.
12. Uporządkuję swoje zakładki. Znajdę ładne pudełko i będę je w nim trzymać, zamiast rozrzucać po półkach w całym domu.
13. Uporządkuję swój księgozbiór. Może nawet go skataloguję?
14. Będę zapisywać zgrabne cytaty.
15. Sięgnę po książkę z gatunku, po który zazwyczaj nie sięgam.
16. Przeczytam więcej książek z własnej półki niż kupię.
17. Przestanę czytać do drugiej w nocy w środku tygodnia.
18.  Nie przestanę czytać do drugiej w nocy w weekend.
19. Podaruję komuś książkę bez okazji.
20. Najważniejsze będę starała się wracać do przeczytanych książek!!

Komentarze

  1. Chyba ,,pożyczę'' od Ciebie kilka postanowień. Szczególnie 4 i 5 !
    Dodam Twój blog do listy blogów, które czytam - zacznę czytać, bo dopiero tu trafiłam! Ja zabrałam się niedawno za ,,Złodziejkę książek'' .

    gohha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo ja też z przyjemnością obejrzę twojego bloga

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście