Niedzielne lenistwo i wspomnienia z dawnych lat

Cześć !!
Kolejna niedziela w tym roku !!
Uwielbiam takie dni jak ten gdy czas płynie pomału a ja mogę się odprężyć przy dobrej muzyce i książce.
Dzisiaj sortowałam zdjęcia w moim albumie który jest moją pamiątką z osiemnastych urodzin od mojej byłej rehabilitantki.


No tak wspomnienia z tym albumem są bardzo miłe jak wspomniałam jest to prezent osiemnastkowy boże jedyny kiedy to było!!!
Ale pamiętam jak by to było dziś gdy na torcie pojawiło się osiemnaście świeczek czuło się taką satysfakcję z tego że,się jest dorosłym. 
Czas leci nie ubłagalnie szybko ale wspomnienia pozostają a to jest najważniejsze.
Uwielbiam takiego typu rzeczy jak ten album zrobiony z liści bardzo mi się podoba i mam do niego słabość. 
A dzisiaj pokazałam wam go dlatego że,robiłam porządki ze zdjęciami i pomyślałam że,warto pokazać tak ładną rzecz. Robiony jest z liści i wiem że,został samodzielnie wykonany za to serdecznie dziękuje jednej osobie która zawsze będzie w moim sercu!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze