Miłość rodzicielska jest najważniejsza

"Kamienny anioł" to książka, która jak żadna inna pokazuje miłość rodzicielską. Miłość, która potrafi ranić, ale także przebaczać. Stella, bohaterka książki dostaje wiadomość o zaginięciu ojca. Powraca do domu po 15 latach nieobecności. Co takiego wydarzyło się w życiu Stelli, że przez tyle lat nie była w domu? Razem z nią cofamy się do wydarzeń z jej lat młodzieńczych. Do jej pierwszych miłości, do rozmów z rodzicami. Razem z nią zakochujemy się, płaczemy, cierpimy i śmiejemy się. Dlaczego? Treść można zawsze opisać, ale uważam, że tylko przeczytanie tej książki może zagwarantować nam bardzo wzruszający wieczór. 
To jedna z najciekawszych pozycji ostatnich miesięcy. Gorąco polecam, przekonajcie się sami, że czasami to, co niemożliwe, staje się MOŻLIWE.

Zakochałam się w tej książce,nie wiem tylko dlaczego tak długo czekałam na przeczytanie jej.Jest to moja prywatna książka a na półce leżała parę ładnych lat.Sama nie wiem czemu dopiero teraz po nią sięgnęłam nie wiedziałam że,aż taka cudowna jest ta książka.
Sympatyczne czytadło na weekend. Porusza częsty problem - rodzice, sami niespełnieni w życiu , chcą decydować o życiu dzieci i układają im przyszłość. Usiłują zwykle przemycić tam swoje marzenia i plany, które - z różnych powodów - dla nich stały się niedostępne.Stellę zawiodą rodzice , a szczególnie, wg mnie, matka - kobieta zupełnie podporządkowana mężowi.Dopiero jego śmierć zmieni jej i córki relacje.
W tle egzotyczna Tasmania . No i ... miłość !
Pierwszy raz zetknęłam się z tą autorką i moim zdaniem jest wyśmienita.Ta książka mnie oczarowała.Przyjemna, przewidywalna ale warta przeczytania historia nastolatki, później kobiety na tle pięknej Tasmanii.
Najbardziej mnie przyciągnęła okładka gdy ją zobaczyłam odrazu musiałam mieć tą książkę i nie żałuje!!
Czytało się ją lekko i przyjemnie .



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze