Zestaw na wieczór

Witajcie w te Piątkowy zimowy wieczór,choć na dworze nieprzyjemna pogoda to nie zniechęca mnie to do spędzania cudownego wieczoru przy ciekawej książce a że,lubię podjadać znalazłam idealny zestaw na wieczór.
Oj ostatnio to słodkości sobie nie żałuje ale,muszę je ograniczyć bo kalorię rosną niestety:)

Będąc na zakupach dzisiejszych nie mogłam się oprzeć pokusie i musiałam kupić czekoladę choć,wiem że,nie powinnam wieczorami podjadać.
Ale ochota była silniejsza.

Obiecałam sobie że,jak przyjdą pierwsze dni wiosny będę biegać bo,na razie to mnie nic nie motywuje a gdy zrobi się cieplej odrazu lepiej się będzie biegać.
Mam nadzieję że,dzisiaj nie zje tych czekolad choć trudno się oprzeć.

A co wy porabiacie moi ulubieni blogowicze jakie macie plany na dzisiejszy Piątkowy wieczór?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze