Obiad na szybkiego

Cześć!!
Dzisiaj miałam dużo biegania po mieście raz że,musiałam iść do lekarza to jeszcze przypomniało mi się że,nie mam obuwia sportowego do ośrodka czyli musiałam polatać za trampkami.
Gdy wróciłam do domu była godzina 13,30 więc musiałam z mamą wymyślić na szybko obiad padło na pizze.


U nas w domu jest zwyczaj że,przeważnie pieczemy dwie pizzę gdyż nasze chłopaki czyli mój tata i szesnastoletni brat jedzą dużą więc jedna pizza ogólnie dla nich jest.
Natomiast najmłodszy brat je tylko z serem więc nie ma wyjścia trzeba robić także z samym serem.
A że,pyszności jest co nie miara więc przeważnie każdy z nas się najada do syta.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście