Świat Chmielewskiej czyli coś innego

Dobrze znana czytelnikom bohaterka roztrzepana, lekkomyślna Joanna po raz kolejny znalazła się w centrum skomplikowanej afery kryminalnej, która swym zasięgiem objęła znaczną cześć Europy. Tylko ona widziała prawdziwą twarz zabójcy, grozi jej więc śmiertelne niebezpieczeństwo. Jak zwykle u Chmielewskiej błyskotliwe dialogi i zaskakująca intryga.

Książkę czytałam dawno temu,dzisiaj zauważyłam ją u mojej znajomej i przypomniałam sobie że,nie opisywałam ją na blogu.Więc czas i pora nadrobić zaległości!!

Kryminał po raz pierwszy mi się spodobał co przyznam szczerze że,byłam bardzo zdziwiona.
,,Im dalej w las tym większy kryminał"a tu im dalej tym zabawniej.
Książkę czytałam ,,w przerwie"można tak powiedzieć gdyż,literaturę pani Chmielewskiej zaliczam do książek z odskoku.
Gdyż sięgam po nie sporadycznie.Ale nie ukrywam że,fajnie ją się czytało.Książki pani Chmielewskiej przeważnie czytam zimą,nie pytajcie dlaczego bo nie mam pojęcia tak jakoś sobie ubzdurałam że,książki są idealne na zimowe wieczory,

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście