Trochę poezji



Witajcie kolejny dzień za nami,dzisiaj po raz kolejny pokazuje wam wiersze mojego autorstwa!!
Poczytajcie :)



Być może serce człowieka jest małego rozmiaru!
Być może jest czerwone jak ogień lecz,tego nikt niestety nie wie!
Lecz ono bije mocno,tylko i wyłącznie dla Ciebie!
Bo....Tyś mym sercem,mych marzeń i pragnień spełnieniem.
Dla ciebie słowa miłości uplotę w piękną baśń,bo myślę o tobie.
A serce nie sługa gdy jesteś blisko strasznie mocno puka.

Dotknięcie twoich warg sprawia że,jestem szczęśliwa,przy tobie rozkwitam.
Kocham patrzeć na ciebie i pragnę pamiętać.
Twój uśmiech tak lekki i słodki jak miód.
Ty osuszasz moje łzy,ty jedyny tylko Ty.
Oczy twoje we mnie wpatrzone,bez Ciebie me życie blednie w słońcu twym rozkoszy.
Chcę być twoim światem,twoim blaskiem i płomieniem.Twoją miłością,dotykiem i twoją słabością.



Chociaż prawie się nie znamy Ty,jesteś mój kochany.
Chociaż to były tylko dwie dyskoteki,pokochałam Cię na wieki.
Właśnie tego chciałam,pokochałam tak jak pokochać chciałam.
Za bycie z tobą wszystko bym oddała tylko,żebym ciebie przy sobie miała,

Dlaczego miłość.....ach,tak krótko trwa.
A taka była promienna i wielka,
I tyle szczęścia mi z siebie dała.....
Czemu odeszła ,czy mnie już nie chciała?
Kochałam mocno i wierzyłam w siebie.
I pewna byłam,że będzie już wieczna.
Pragnęłam przy ukochanym stać w każdej chwili,być w każdej potrzebie.
Chciałam mu mą duszę oddać słoneczną.
Śniłam o gwiazdach,podniebnych szczytach.
O jasnym szczęściu marzyłam jak w bajce.
Wszystkie uśmiechy,blaski chciałam schwytać.
Iść z  nim na świata prze dalekie krańce.
A dzisiaj nagle-pustkę w sercu widzę tak mi ciężko że,miłość ucieka.
Żal mi dzisiaj niej iść za nią się wstydzę.
Że,tak boleśnie rani serce człowieka.


Kochani chciałam wam więcej napisać ale,czas goni uciekam na film.Miłego czytania i do usłyszenia już niedługo:)
Miłego wieczoru i dobranoc kochani:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście