Wypoczynek nad jeziorem

Cześć!!
Dzisiaj była cudowna pogoda więc wybraliśmy się z moją rodzinką nad pobliskie jezioro.Fakt komary gryzły niesamowicie i jestem cała pogryziona ale warto było :)

Jedyne do czego muszę się przyznać to to że, nie umiem pływać choć pamiętam kiedyś taką sytuację jeszcze jako dziecko mój chrzestny chciał mnie nauczyć pływać,obiecał że,mnie będzie trzymać i mnie nie puści więc mu zaufałam.
Ale wujek mnie puścił bo chciał zobaczyć czy się utrzymam na wodzie niestety nie udało się poszłam prawie na dno:)Dobrze że,mnie złapał.
Nie wiem jak wy ale,ja strasznie się boję głębokości i gdy patrzę w dal jeziora czy morza to ciarki mi przechodzą po plecach.
Tak uwielbiam jeździć nad morze czy jezioro ale,kąpię się tylko i wyłącznie przy brzegu.
Ale uwielbiam opalać się nad wodą,choć w tej chwili jestem niesamowicie pogryziona przez komary to nic ważne jest to że,bawiłam się świetnie.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze