Moja poezja

Dzisiaj pisze wiersze dość smutne będą ale tak czasami bywa w życiu że,radość nie zawsze trwa wiecznie.



Chciałabym zrozumieć świat który,jest nieobliczalny nie wiadomo co nam przyniesie jutro,nie wiadomo gdzie się znajdziemy i co osiągniemy.
Chciałabym żeby na świecie ludzie nie zaznali krzyw ani cierpienia żeby,każdy z nas miał słodkie życie usłane konwaliami.
Chciałabym żeby nie było na świecie bezdomnych i osieroconych dzieci,żeby każdy miał swoje miejsce na ziemi.
Chciałabym aby każdy w swoim życiu zaznał prawdziwej miłości na całe życie,aby ta miłość uskrzydlała każdego z nas każdego dnia.
Chciałabym żeby każdy mógł spełniać swoje marzenia i mieć cel w życiu.
Żeby na ziemi był spokój tak błogi spokój żeby chciało się żyć wiecznie.
Tylko tak się nie da świat jest tak tajemniczo skonstruowany że,my nie wiemy co przyniesie nam jutro!!


 Dlaczego na marzeń moich spełnienie tak długo czekać muszę,choć nie wiem czy się spełnią.
Nie mam pewności czy los mi w tym pomoże.
Choć bardzo się staram wszystko w proch się rozlatuje a ja....
Ja czuje że,nikt nie potrafi mi pomóc że,nikt nie rozumie moich pragnień.
Codziennie rano pada te samo pytanie czy moje marzenie tylko w sercu pozostanie?
Czy kiedyś zbudzę się rano z uśmiechem na twarzy a ktoś mi szepnie na uszko dziś spełni się to o czym marzysz!!!

Szanując swoje życie,szanujesz ludzi którzy ci je dali.
To dzięki rodzicom poznajesz świat nie zawsze idealny.
W życiu jak to mówią nie jest jak w bajce i nie zawsze książę pojawi się.
W realnym świecie nie ma czasu na bzdurne marzenia,jest tylko czas na realizowanie siebie.
To przecież rodzice chcą wykształcić cię w dobrej i porządnej szkole,to oni pragną żebyś zdobył jakiś zawód.To oni zachęcają do jakichkolwiek zainteresowań żebyś nie był osamotniony.
Więc dziękuj im za wszystko za każdy dzień poświęcony tobie bo nie wiesz co może nadejść jutro.

Kochani te trzy wiersze powstały dzisiaj rano mam nadzieję że,moja poezja wam się podoba pozdrawiam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście