Ja i książki

Cześć!!
Upały trwają na całego ale,to nie szkodzi na przeszkodzie żeby czytać.
Ja korzystam z każdej  wolnej chwili żeby poczytać i zatopić się w lekturze.Tak było i wczoraj słońce prażyło nieziemsko więc postanowiłam nie wychodzić z domu.
Usiadłam z kubkiem lemoniady na oknie i czytałam .



 Kuzynka moja postanowiła uwiecznić moje czytanie i zrobiła mi zdjęcie.
Oczywiście wyszłam jak wyszłam ale,to pierwsze zdjęcie jakie mam z książką.:)
Są trzy ujęcia ja dodałam dwa żeby nie było.
Uwielbiam jak jest upalny dzień ja z kubkiem czegoś zimnego zanurzam się w lekturze.
Uciekam od wszystkich i wszystkiego,zapominam o bożym świecie.
Jestem tylko ja i moja książka,nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba.
A że,czytam swoją książkę wiadomo że, ze swoją zawsze najlepiej:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście