Kwiaty moje kwiaty

Cześć!!

Na pewno każda z nas uwielbia kwiaty i lubi je mieć w swoim domu.
Mnie miłością do kwiatów zaraziła moja mama,od dziecka w naszym domu kwiaty miały swoje miejsce i zawsze o nie mama dbała.Teraz ja tak samo ja mama uwielbiam kwiaty i mam ich dużo!
Dzisiaj chciałam wam je pokazać,a od niedawna zbieram storczyki uwielbiam :)



Mój kącik kwiatowy jest idealny choć niedługo będzie zmieniony.Ale zawsze będę dbała o kwiaty one przynoszą mi wiarę na lepsze jutro.

Bezbronne kwiaty !

Kocham was kwiaty ,
wasze piękno ,
wasz zapach który dech zapiera ,
a kolorami waszymi ,
można nacieszyć swe oczy !
Bzy wonne wiosną 
czy róże pachnące ,
zwykłe polne kwiaty 
i te co na łące.
Maki i chabry
kąkole , bławaty ,
stokrotki małe
i wysokie malwy .
Piwonie , michałki ,
lilie , bratki , goździki ,
kolorowe dalie ,
i wyniosłe mieczyki .
Kwiaty piękne ozdobne
jesteście uśmiechem przyrody ,
dajecie woń i kolor 
a ludziom ducha pogody !
Kocham was wszystkie 
moje wy kwiaty bezbronne ,
na balkonach w ogrodach
jesteście piękne i wonne ...



 „Bóg - w dziele tworzenia, pośród różnych darów dał nam kwiaty. Ich słońca rozsypał na wiosenne łąki. Roziskrzone, jasne barwy, między zieleń lata rzucił, fiolety - wrzosom rozdał, chryzantemy złociste łagodnością beżu-przyprószył. Czerwień głogów i jarzębin zimie ofiarował. A wszystko to, co uczynił - było dobre - w trosce o harmonijne piękno otaczającego nas świata”


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście