Sierpniowy stosik

Cześć Wszystkim moim czytelnikom!!

Po raz kolejny wybrałam się wczoraj do biblioteki,chciałam od razu pokazać wam mój stosik ale,okazało się że,mój brat zabrał mi kabel usb i wyjechał do cioci.
Ale dzisiaj tata mnie poratował i nie muszę czekać na powrót brata żeby,pokazać wam moje biblioteczne zdobycze:)

1.Cecelia Ahern ,,Love Rosie"  to jest książka pożyczona jeszcze na początku wakacji nie zdążyłam jej jeszcze przeczytać więc została.
2.Antonina Michaelis ,,Dopóki śpiewa słowik" Ta książka trafiła w moje ręce tylko dlatego że,bardzo mi się podoba jej okładka zobaczymy czy ciekawa.
3. Julie Gregory ,,Mama kazała mi chorować"Książka wypożyczona także na początku miesiąca czeka na swoją kolejkę.
4. C.J.Daugherty ,,Wybrani" W końcu znalazłam ale,niestety tylko dwie części
5.C.J. Daugherty ,,Dziedzictwo" Trochę poczekają na swoją kolejkę bo mam nadzieję że,w sierpniu znajdę trzecią część i wszystkie po kolei przeczytam.
6.Tony Parsons ,,Druga Szansa"Trochę dla odprężenia:)

Oto taki mam nadzieję że,przyjemny stosik na drugi miesiąc wakacji!:)
A czytaliście coś z tych pozycji?
Pozdrawiam gorąco choć za oknem u mnie pada deszcz to jest naprawdę ciepło na dworze,miłego wieczoru i do zobaczenia w kolejnym wpisie:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście