Podsumowanie miesiąca

Cześć!!
Czas leci nieubłaganie już czas na moje comiesięczne podsumowanie książkowe jakie przeczyłam w tym miesiącu;

1.Vladimir Nabokov ,,Lolita"
2.Krzysztof Mazurek ,,Podróż na liściu bazylii"
3.Nicholas Sparks ,,Na ratunek"
4.Alia Yunis ,,Przepowiednia Szeherezady"

Najlepsze książka tego miesiąca to książka oczywiście Nicholasa Sparksa ,,Na ratunek"

,,Lolita"natomiast była książką mało sensowną jak dla mnie.

A dwie pozostałe czyli ,,Podróż na liściu bazylii" i ,,Przepowiednia Szeherezady" były dla mnie odskocznią od książek które,lubię coś nowego i niezapomnianego.

W tym miesiącu także obejrzałam kilka ciekawych filmów m.in ,,Serena" i ,,Zamiana"
Dużo jak zwykle słuchałam muzyki i hitem tego lata są dla mnie dwa hity.

Cudowne piosenki:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście