Trochę romansu niezaszkodzi

A wogóle teraz przeglądałam moją kolekcję i wiecie co znalazłam aa zobaczcie!!
Janet Hardy, wielka gwiazda Hollywoodu, nie żyje od ponad trzydziestu lat, ale wciąż wywiera wpływ na losy swojej rodziny. Jej córka bezskutecznie próbuje osiągnąć sławę matki, a wnuczka Cilla ma za sobą dziecięcą karierę filmową, jednak nie chce żyć w świetle jupiterów. W hołdzie słynnej babci Cilla postanawia wyremontować jej niegdyś luksusową posiadłość - miejsce, w którym gwiazda popełniła samobójstwo - i osiąść tutaj, u podnóża gór. Nie wie, że dom kryje mroczny sekret, który zagraża jej bezpieczeństwu, i że jest obserwowana przez pewnego sympatycznego mężczyznę.

Jejku jak ja tą ksiażke dawno czytałam pożyczyłam kiedyś ją od kuzynki i nawet ciekawa była,taka tajemnica a książki które posiadają w sobie tajemnice bardzo mnie przyciągają ta książka zaczarowała mą duszę,zawłaneła moim umysłem i napewno jeszcze kiedyś ją przeczytam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze