Cytaty cytaty:)

"Cytaty o książkach!!!!!!!!

„Jeśli możesz żyć wiecznie, to musisz wiedzieć po co żyjesz.”
Stephenie Meyer - Zmierzch

 ,,Jedni kochają konie, inni ptaki, jeszcze inni zwierzęta różne. Ja natomiast od dziecka namiętnie pragnąłem posiadać książki".

,,Wykształcenie dało ludziom umiejętność czytania, ale nie nauczyło ich umiejętności wyboru lektury. To właśnie jest źródłem sukcesu brukowej literatury"

"Istnieję po to, żeby czytać książki..."

„Kocham książkę dlatego, że wprowadza mnie w mój własny świat, że odkrywa we mnie bogactwa, których nie przeczuwałem"

"Książka i możliwość czytania, to jeden z największych cudów ludzkiej cywilizacji"

,,Przykro, że istnieją ludzie, którzy nie doceniają wartości książek"

Cytaty z Alchemika:„To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące.”

 „I kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie twojemu pragnieniu.”

Cytat z książki Szeptem,,„Pamiętaj, że człowiek się zmienia, jednak jego przeszłość nigdy.”

Piękny cytat z ,,Ani zielonego wzgórza"„Jutro jest zawsze czyste, nieskalane żadnym błędem.”


 „Ludzie są gotowi wierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę.”Carlos Ruiz Zafón - Cień wiatru

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze