Czym dla mnie są książki?

Cześć!!
Chciałabym dzisiaj wam dzisiaj opowiedzieć czym dla mnie są książki!!!
Otóż książki dla mnie są jak zwierciadło które,przyciąga mnie do siebie i pozwala się w sobie przyglądać do woli. Są dla mnie najważniejszą rzeczą na świecie.Ogólnie uwielbiam zapach nowych książek,który przyciąga mnie jak magnez i pozwala się sobą upajać!!
Chwile z książką są dla mnie najpiękniejszymi w moim życiu,przy książkach się uspokajam i przenoszę się w inny świat w którym nie ma bólu ,cierpienia.Uwielbiam się przenosić w świat książki,przeżywać akcje i przenosić się w świat bohaterów. Nieraz nawet mam tak że widzę to co się dzieje w książce,utożsamiam się z bohaterami przeżywam ich rozterki,ból,cierpienie,radość i miłości.Niekiedy jest tak że okładka książki mnie przyciąga a co sie okazuje książka jest beznadziejna i nawet nie chce sie jej czytać.
Ale jak to się mówi nie oceniaj książki po okładce,dlatego ja próbuje nieraz poznać terść książki a póżniej stwierdzić czy jest warta uwagi czy nie.Dlatego warto się przekonać czy książka jest interesująca czy też nie.Ja nieraz tak miała i jak się okazywała beznadziejna po prostu odkładałam ją na bok.Ale jest też tak że książka na początku okazuje się beznadziejna  a póżniej jest całkiem całkiem to przy takich sytuacjach czytam ją do końca.

Są książki do których często wracam pamięcią idę do biblioteki i wyporzyczam je jeszcze raz,ale tak rzadko bywa. Obecnie moja lista książek jest bardzo długa więc kilka lat minie zanim je przeczytam.
Jak ktoś jest zainteresowany moją kolekcją to zapraszam na profil ,,na kanapie" lub,,na lubimy czytać. Tam są całe kolekcje moich książek.

Ja zawsze czytałam i będę czytać książki to dla mnie bezpieczni przyjaciele którzy mnie nie ocenią,nie wyśmieją a pokażą całkiem inny świat który jest otwarty dla wszystkich wystarczy tylko chcieć,zobaczyć i zagłębić się i poznać ten czar książek dlatego warto czytać.
Jak ktoś chcę zobaczyć moją kolekcję to zapraszam na profil na lubimy czytać moja nazwa to ewelcia staniszewska.

Zapraszam bardzo serdecznie narazie uciekam z blogu ale napewno tu jeszcze zajrzę i opowiem coś jeszcze o książkach.

Komentarze

  1. dodaj funkcję obserwowanych na blogu i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE wiem o co chodzi jak sie dodaje funkcje opserwowanych,dodalam gadżet a nie chce mi sie pokazać na stronie

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze