Podróżnicze moja kochana pani Pawlikowska

Co nie co jeszcze wam powiem o książkach podróżniczych kilka miesięcy temu czytałam przepiękną książkę podróżniczą.Zastanawialiście się jak może wyglądać koniec świata?
Słynna polska podróżniczka wyrusza w podróż przez historię ludzkości. To książka z pogranicza fizyki kwantowej, filozofii i psychologii oraz ponad dwudziestoletniego doświadczenia z podróżowania i poznawania świata.

Podczas moich podróży przebyłam nie tylko setki tysięcy kilometrów w przestrzeni na kilku kontynentach, ale także przewędrowałam własnymi stopami przez całą historię ludzkości. Mieszkałam w dżungli w osadzie Indian uważanych za ostatnich ludzi z epoki kamienia łupanego. Poznałam tajemnice amazońskich szamanów, spotkałam Buszmenów, Aborygenów, potomków starożytnych cywilizacji Majów i Inków. Spotkałam ludzi na każdym możliwym szczeblu rozwoju cywilizacyjnego - od Indian w szałasach z liści palmowych przez lepianki Masajów aż po kamienne domy w Tybecie, pałace gwiazd z Hollywood i drapacze chmur w największych metropoliach świata.

Wszędzie szukałam Prawdy. Uniwersalnej prawdy o nas, ludziach. Ta prawda to właśnie teoria bezwzględności.

Beata Pawlikowska

Czy nastąpi koniec świata?... Czy mamy na to wpływ? Czy możemy go uniknąć?

TA KSIĄŻKA NA ZAWSZE ZMIENI SPOSÓB, W JAKI PATRZYSZ NA ŚWIAT, CYWILIZACJĘ I WŁASNE ŻYCIE


Po przeczytaniu tej książki zaczęłam się nad tym zastanawiać,do czego tak naprawdę dążymy?Jaka jest nasza ludzkość?i najważniejsze chyba ze wszystkich czy naprawdę będzie koniec świata?Co się z nami stanie?
Te i inne pytania nie tylko my ale pani Beata też sobie zadaje ale nikt nic nie wie do końca nawet tak wielka podróżniczka to tylko wie sam Bóg i nikt ci tego nie powie!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze