Miłość rodzicielska,choroba i dużo cierpienia

Tą książkę którą teraz zaprezentuje wzruszyła mnie chyba do reszty jest to opowieść znanej artorki Ewy Błaszczyk ,,Wejść tam nie można"
Jest to intymny portret artystki,autorki,matki której dziecko dostała ciężkiego urazy mózgu.. Ewa Błaszczyk odsłania kuluary swej pracy scenicznej, życia osobistego, a także codziennego doskonalenia najtrudniejszej z podejmowanych ról. "Ja wierzę, że cierpienia mają sens. Wiodą do jakiegoś celu. Już nawet zaczynam się do nich uśmiechać. Mogę opowiedzieć o zupełnie niezwykłej drodze, jaką przebywa się, kochając chore dziecko: zaczyna się je akceptować w każdej formie istnienia. I tak jak na początku chorobę trudno przyjąć, trudno pozbyć się złudzenia, że dziecko szybko wróci do zdrowia, tak później nagle dostrzega się, że właśnie ta milcząca, śliniąca się, bezwładna osoba wiedzie pełnowartościowe życie. Dojrzałam do pełnej akceptacji stanu Oli. Daję jej odczuć, że ma moją miłość w każdym momencie swego życia, jakiekolwiek by ono było. Doświadczenie obdarzania taką miłością powinien mieć każdy człowiek - i biedny, i bogaty. To chciałabym przekazać innym".


Wzruszyła mnie tak książka,pokazuje ile miłości i cierpliwości trzeba mieć do chorego niepełnosprawnego dziecka.To duża lekcja dla rodzica,gdy okazuje się że jego dziecko jest chore.W tym momencie wszystko się u tego człowieka zmienia pozostaje wielka nieskończona miłość i walka o szczęście dla swojego dziecka.To piękna postawa nie tylko Ewy Błaszczyk ale wszystkich kobiet,które swoją siłą i pięknym serce pokazują całemu światu jak bardzo kochają takie dziecko.

Ja osobiście wiem coś o tym bo jestem niepełnosprawna i do końca życia kocham i będę kochała moją mamę,ponieważ jest dla mnie najważniejszą osobą na świecie,dała mi życie ale także z moim tatem dali mi wspaniały dom dzięki nim jestem doprowadzona do rewelacyjnego stan a wiem że mogłam nie chodzić,a oni zrobili to dla mnie jestem prawie normalną kobietą.

Do końca swoich dni będę im za to wdzięczna KOCHAM ICH MIMO WSZYSTKO I ZA WSZYSTKO IM DZIĘKUJE:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze