Życie kobiety uzależnionej od seksu

Jest w mojej kolekcji książka która normalnie mną wstrząsnęła,czytałam ją jako nastolatka
,,Dziennik nimfomanki "Valerie Tasso



"Dziennik nimfomanki" to poruszająca autobiografia Francuzki z dobrego domu, dla której seks jest sensem życia. Jej przypadkowi partnerzy pochodzą z różnych środowisk, spotyka ich w niezwykłych okolicznościach, nawiązuje niecodzienne relacje, które opisuje z pełną szczerością. Wiąże się z psychopatą, przeżywa załamanie nerwowe, zostaje luksusową prostytutką. W agencji poznaje słabości mężczyzn, a w końcu znajduje miłość

Zawsze się zastanawiam jak tak można żyć?Zarabiając własnym ciałem sama okładka mówi o sobie.Dla mnie bycie prostytutką to nie zawód jak mówią nie którzy,to po prostu sprzedawanie własnego ciała.Niekiedy słyszłam albo czytałam o tym że,tak można się dorobić wielu wspaniałych rzeczy nie, nie to nie dla mnie ale,nie powiem książka mi się bardzo podobała i chociaż jestem przeciwna prostytucji czytałam ją jednym tchem!!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze